Oddział Regionalny AMW w Gdyni
Termin składania dokumentów: 22 listopada 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielanie zamówienia publicznego wynikających z zakresu właściwości rzeczowej Działu oraz uczestniczenie w komisjach przetargowych,
- udział w planowaniu i realizacji przedsięwzięć organizacyjnych w Oddziale,
- realizowanie wytycznych z zakresu spraw pracowniczych,
- nadzór nad prawidłowym rejestrowaniem czasu pracy w systemie elektronicznym,
- sprawowanie kontroli merytorycznej dokumentów finansowych w zakresie właściwości rzeczowej Działu,
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień i raportów z zakresu działań Działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Pracy,
- bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- czynne prawo jazdy kat. B,
- umiejętność zarządzania dużą ilością dokumentów będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 43-117/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Dudkiewicz-Stój Anna, Gdynia.
- Filipkowska Karolina, Gdynia.
- Jagodzińska Anna, Gdańsk.
- Nawrocka Agata, Gdynia.